reklama

Vy ste mladý, máte čas...

Stalo sa už aj vám niekedy, že ste čakali u doktora na vyšetrenie, predbehlo vás pár ľudí a keď ste si povedali tak už dosť!!! Teraz idem dnu aj keby sa neviem čo stalo! Vám sestrička s úsmevom oznámi „Vy ste mladý, máte čas...“ Tak mám tu pre vás pár postrehov z našich čakární...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

 Tak toto sa mi prosím pekne stalo dnes, v istej odbornej ambulancii v meste kde žijem. Povedal som si že teda takýto argument vôbec neberiem. Áno je pravdou že vyzerám oveľa mladšie ako je môj skutočný vek, ale aj napriek tomu ako vlastne môže vedieť že mám čas?

 Vlečie sa so mnou už druhý týždeň nejaká nahluplá choroba, vlastne s toho najhoršieho som už vonku, avšak stále ma bolí hrdlo, nad ránom až tak, že sa mi aj ťažko rozpráva, mám práve také zamestnanie v ktorom sa mi papuľa nezastaví a skutočne potrebujem rozprávať. Nechcem vymeškávať zbytočne s práce a už vôbec sa nechcem dať vypísať na štvorblok, jediné čo potrebujem je správne určiť diagnózu a predpísať nejaké schopné lieky, ktoré by mi pomohli. Idem k lekárovi skutočne len keď už niečo súrne potrebujem, keď cítim že bez správnych liekov sa nevyliečim a bude to len horšie. Nechodím k lekárovi na pokec, ako väčšia časť našich postarších pacientov v dôchodkovom veku, myslím si že hrať chorobu, len preto aby som sa mohol od nudy povyprávať s lekárom je maximálne netaktné voči pacientom, ktorí sú skutočne chorý a potrebujú pomoc. Ba nechodím tam ani preto, že potrebujem papier na deň voľna, nakoľko si to dokážem zariadiť aj inak. Chodím tam skutočne ako seriózny pacient, ktorí potrebuje v danej chvíli pomôcť. Som slušný sadnem si a čakám kedy sa aj ja dostanem na rad. Krátim si chvíľu tak, že si prezerám na mobile nejaké web stránky a ticho sedím... a čakám... No dneska by som sa skutočne asi nedočkal, mám taký pocit, že samotné sestričky niekedy tú slušnosť zneužívajú, však pokiaľ je ticho a spokojný zoberiem radšej pána XY, ten tu už aj tak nervózne po mne pozerá zakaždým keď ma vidí vo dverách... A po ňom ešte túto pani, však ona sa tiež potrebuje povyprávať, chudera však sa nemá s kým... A tam ten vzadu počká, však on je mladý, má čas... Osobne by som bol za zavedenie nie 20 korunových poplatkov u lekára, ale za zavedenie 200 korunových poplatkov, s tým že by sa bralo na presne určený čas, s toleranciou zhruba 0,5hodiny. Na jednej strane by to odradilo skupinu cholerických dôchodcov, ktorí často krát potrebujú viac menej psychológa ak nie psychiatra, česť výnimkám a na strane druhej by to pomohlo nám pracujúcim ľuďom, ktorí máme “kopu času“ a vieme presne jeho cenu. Mnohokrát keď strávime u lekára celý pracovný deň prídeme o zďaleka viac ako len 200Sk. Toto sa týka hlavne všeobecných praktických lekárov, ktorí vo väčšine stále takúto službu nepodporujú. Resp. aj keď sa telefonicky objednám a určí sa hodina kedy mám prísť, tak čakám v čakárni ešte minimálne ďalšie 2 hodiny.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Tak aj toto je u nás bežné, neviem či to je konkrétne len v meste v ktorom bývam, u konkrétnej lekárky, ale myslím si že naše zdravotníctvo má ešte stále čo vylepšovať. Hlavne čo sa týka v poskytovaní doplnkových služieb pre pacienta, medzi ktoré patrí určite aj objednanie v presne stanovený čas a dodržanie tohto času.

Miroslav Ivanič

Miroslav Ivanič

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kto som... Zoznam autorových rubrík:  Všetko možné aj nemožné..Nezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu